Translate

fredag 7 juni 2013

om att vara klantig och om att färga håret


Att vara klantig kan vara kul om man är på rätt humör. Just nu är jag det och bestämde mig för att dela med mig...

Sitter framför datorn och försöker fundera ut vilken hårfärg jag vill ha. Ska till frissan om mindre än en timme och har fortfarande ingen koll. Bra, Hanna! I vilket fall så äter jag middag samtidigt och lyckas med konststycket att skvätta pesto på datorskärmen. Hurra! Olja är bra för huden så det kanske är bra för skärmar också?? Well. Inte jättekul, men klantigt och om man inte skrattar åt sina egna misstag - vem ska då göra det?...

Ok. VirrHanna ser ut så här innan frissan:
Senast klippt och färgat i September 2012...
Sen får vi se om det blir tillräckligt bra efter för att hamna på bloggen. :-P

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar